Prodej roštnic formou výběrového řízení
TEXT: společnost TP Insolvence, v.o.s., IČO: 032 96 636, se sídlem Černokostelecká 281/7, Strašnice, 100 00 Praha 10, insolvenční správce ustanovený v insolvenčním řízení vedeném na majetek dlužníka Liberty Ostrava a.s., IČO: 451 93 258, se sídlem Vratimovská 689/117, Kunčice, 719 00 Ostrava, vedeném u Krajského soudu v Ostravě, pod sp. zn.: KSOS 37 INS 10270 / 2024 (,,Zadavatel“), tímto vyhlašuje tímto vyhlašuje na základě pokynu ke zpeněžení zajištěného věřitele Gomanold a.s. ze dne 18.8.2025 a na základě pokynu ke zpeněžení zajištěného věřitele Exportní garanční a pojišťovací společnosti a.s. ze dne 2.9.2025
Výběrové řízení o prodej roštnic
Předmětem výběrového řízení je prodej cca 1527 ks roštnic; LO40CR25TI;*04P184ZKS/B, které jsou v soupisu majetkové podstaty dlužníka pod č. 10904. Roštnice jsou uloženy v areálu Liberty Ostrava ve venkovním skladu.
Zájemcem o koupi roštnic může být pouze ten, jenž je nadán právní způsobilostí. Bližší požadavky na zájemce jsou stanoveny v čestném prohlášení (příloha č. 1 těchto podmínek), jež je zájemce povinen zadavateli předložit podepsané současně s nabídkou pro odkup roštnic, přičemž zájemce je povinen splnit veškeré požadavky uvedené v tomto prohlášení a zároveň zadavateli předložit dokumentaci vyžadovanou tímto prohlášením.
V případě zájmu zájemce o předložení nabídky na odkup roštnic v tomto výběrovém řízení je zájemce povinen předložit zadavateli cenovou nabídku na 1 ks roštnice (s DPH a bez DPH). Podmínkou je odkup veškerého nabízeného množství roštnic. Celkové množství 1527 ks je orientační. Doporučujeme prohlídku nabízeného materiálu, prodávající nebere ohled na případné pozdější reklamace. Kupující se v souladu s ustanovením 1916 odst. 2 občanského zákoníku tímto vzdává svých práv z vadného plnění, tj. nebude požadovat žádné náhrady v případě, že kvalita zboží nebude odpovídat standardům sjednaným v této smlouvě. Součástí konečné kupní ceny je i daň z přidané hodnoty dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
Termín odvozu materiálu je nejpozději k 15.12.2025. Dopravu si na své náklady hradí kupující. Nakládku v areálu Liberty Ostrava provede prodávající na vlastní náklady.
Podmínkou výběrového řízení je 100% před platba nabízeného materiálu před odvozem materiálu.
Zájemce je povinen zaslat zadavateli písemnou nabídku na odkup roštnic na emailové adresy: dusan.malanik@novahut.cz, drahomira.oborna@novahut.cz, pavel.indrak@tpinsolvence.cz
Termín pro podání nabídek na odkup nabízeného materiálu je 10. 11. 2025 ve 12:00 hod.
Nabídka musí obsahovat:
- identifikační údaje zájemce (název / jméno a příjmení, IČO a sídlo / trvalé bydliště);
- kontaktní údaje na zájemce;
- nabízená průměrná kupní cena za 1 ks nabízeného materiálu, a to jak včetně DPH tak i bez DPH;
- údaje o tom, zda je zájemce plátcem daně z přidané hodnoty;
- čestné prohlášení podepsané zájemcem, jehož vzor, od kterého se zájemce nesmí odchýlit, s výjimkou doplnění jeho identifikačních a kontaktních údajů, tvoří přílohu č. 1 těchto podmínek výběrového řízení;
Zadavatel umožní zájemcům prohlídku nabízeného zboží v areálu Liberty Ostrava, na základě předem zaslaného požadavku o prohlídku na emailovou adresu: petr.lenik@novahut.cz nebo na tel. 602 819 822, prohlídka je možná dne 4.11.2025 mezi 09:00 – 12:00 hodin. Pro technické dotazy prosím kontaktovat rovněž osobu Petr Leník.
Po uplynutí termínu pro podání nabídek tohoto výběrového řízení zadavatel informuje přihlášené zájemce o výsledcích výběrového řízení. Roštnice budou prodány zájemci s nejvyšší nabídkou společně s akceptací podmínek prodeje.
V případě vybrání vítěze výběrového řízení bude vítěz zadavatelem vyzván k úhradě kupní ceny, ke které musí dojít před nebo při podpisu kupní smlouvy ze strany zadavatele.
Zájemce podáním nabídky potvrzuje, že se řádně seznámil a akceptoval podmínky tohoto výběrového řízení, splňuje požadavky pro podání nabídky, splňuje požadavky čestného prohlášení (příloha č. 1).
Podáním nabídky do výběrového řízení zájemce bere na vědomí, že zájemci nevznikají vůči zadavateli žádné nároky, přičemž zájemce nemá nárok na úhradu jakýchkoliv nákladů, které mohou zájemci vzniknout účastí ve výběrovém řízení.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat po vybrání nejvýhodnější nabídky o konečném znění kupní smlouvy. Zadavatel získané nabídky včetně jejich příloh zájemci nevrací a ponechává si je pro účely výběrového řízení. Zadavatel je oprávněn uchovávat osobní údaje zájemce po nezbytně dlouhou dobu, a to v souladu s českými a evropskými právními předpisy upravujícími uchování osobních údajů.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku zájemce, nebude-li splňovat podmínky tohoto výběrového řízení, případně provést se zájemcem doplňující jednání. Zadavatel je zároveň oprávněn kdykoli zrušit předmětné výběrové řízení, a to bez udání důvodu a bez nároku zájemce na úhradu jakýchkoli nároků či jakékoliv náhrady nákladů za účast v tomto výběrovém řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo vyhlásit druhé kolo výběrového řízení, pokud na základě svého interního posouzení dospěje k závěru, že existují důvody, jež dle jeho uvážení odůvodňují opětovné vyhlášení výběrového řízení. Zadavatel má rovněž právo neuzavřít kupní smlouvu o převodu vlastnického práva k roštnicím se žádným zájemcem.
Zadavatel má právo ověřovat a žádat zájemce o upřesnění údajů uvedených v nabídkách a jednat se zájemci za účelem získání dalších doplňujících informací potřebných k určení pořadí výhodnosti nabídek.
- Příloha č. 1 – vzor čestného prohlášení
- Přílohy č. 2 – passport roštnice
- Přílohy č. 2 – výkres roštnice