Prodej bram a plechů uložených v huti Czestochowa (PL)

Společnost TP Insolvence, v.o.s., IČO: 032 96 636, se sídlem Černokostelecká 281/7, Strašnice, 100 00 Praha 10, insolvenční správce ustanovený v insolvenčním řízení vedeném na majetek dlužníka Liberty Ostrava a.s., IČO: 451 93 258, se sídlem Vratimovská 689/117, Kunčice, 719 00 Ostrava, vedeném u Krajského soudu v Ostravě, pod sp. zn.: KSOS 37 INS 10270 / 2024 (,,Zadavatel“), tímto vyhlašuje:

„Výběrové řízení o prodej bram a plechů uložených v huti Czestochowa (PL)“

Předmětem výběrového řízení je prodej 300,22 tuny bram a 4,72 tuny plechů, jež jsou v majetku Liberty Ostrava a jsou v Soupisu sepsány v příloze II.1 (movitý nezajištěný majetek (non-core) pod pořadovými čísly: 61,62.

Zájemcem o koupi bram a plechů může být pouze ten, jenž je nadán právní způsobilostí. Bližší požadavky na zájemce jsou stanoveny v čestném prohlášení (příloha č. 2 těchto podmínek), jež je zájemce povinen zadavateli předložit podepsané současně s nabídkou pro odkup bram a plechů, přičemž zájemce je povinen splnit veškeré požadavky uvedené v tomto prohlášení a zároveň zadavateli předložit dokumentaci vyžadovanou tímto prohlášením.

V případě zájmu zájemce o předložení nabídky na odkup bram a plechů v tomto výběrovém řízení je zájemce povinen předložit zadavateli cenovou nabídku za 1 tunu materiálu (s DPH a bez DPH) pro jednotlivé položky přílohy č. 1. Není umožněno, aby zájemce projevil zájem pouze o jednotlivé položky viz příloha č. 1. Podmínkou je odvoz veškerého množství materiálu všech nabízených položek viz příloha č. 1. Doporučujeme prohlídku nabízených materiálů, prodávající nebere ohled na případné pozdější reklamace. Kupující se v souladu s ustanovením 1916 odst. 2 občanského zákoníku tímto vzdává svých práv z vadného plnění, tj. nebude požadovat žádné náhrady v případě, že kvalita zboží nebude odpovídat standardům sjednaným v této smlouvě. Součástí konečné kupní ceny je i daň z přidané hodnoty dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

Termín odvozu materiálu je nejpozději k 15.1.2026. Dopravu a nakládku si na své náklady hradí kupující. Kupující si musí vykomunikovat v huti Czestochowa všechny případné náležitosti nakládky a odvozu materiálu příp. prohlídku materiálu. Prodávající má pouze informaci, že se tento materiál skutečně nachází v huti Czestochowa. Kontaktními osobami v huti Czestochowa jsou: mykhaylo.malygin@huta-czestochowa.pl (tel.: +48 34 323 88 53 gsm: +48 668 330 099), jaroslaw.huptys@huta-czestochowa.pl, krzysztof.matyjaszczyk@huta-czestochowa.pl,

Podmínkou výběrového řízení je 100% před platba nabízeného materiálu. Prodávající vychází z účetního stavu.

Zájemce je povinen zaslat zadavateli písemnou nabídku na bram a plechů na emailové adresy: dusan.malanik@novahut.cz, drahomira.oborna@novahut.cz, pavel.indrak@tpinsolvence.cz

Termín pro podání nabídek na odkup nabízeného materiálu je 5.12. 2025 ve 12:00 hod.

Nabídka musí obsahovat:

  • identifikační údaje zájemce (název / jméno a příjmení, IČO a sídlo / trvalé bydliště);
  • kontaktní údaje na zájemce;
  • nabízená průměrná kupní cena za 1 tunu nabízeného materiálu viz příloha č. 1, a to jak včetně DPH tak i bez DPH
  • údaje o tom, zda je zájemce plátcem daně z přidané hodnoty;
  • čestné prohlášení podepsané zájemcem, jehož vzor, od kterého se zájemce nesmí odchýlit, s výjimkou doplnění jeho identifikačních a kontaktních údajů, tvoří přílohu č. 2 těchto podmínek výběrového řízení;

Po uplynutí termínu pro podání nabídek tohoto výběrového řízení zadavatel informuje přihlášené zájemce o výsledcích výběrového řízení. Bramy a plechy dle přílohy č. 1 budou prodány zájemci s nejvyšší nabídkou společně s akceptací podmínek prodeje.

V případě vybrání vítěze výběrového řízení bude vítěz zadavatelem vyzván k úhradě kupní ceny, ke které musí dojít před nebo při podpisu kupní smlouvy ze strany zadavatele.

Zájemce podáním nabídky potvrzuje, že se řádně seznámil a akceptoval podmínky tohoto výběrového řízení, splňuje požadavky pro podání nabídky, splňuje požadavky čestného prohlášení (příloha č. 2).

Podáním nabídky do výběrového řízení zájemce bere na vědomí, že zájemci nevznikají vůči zadavateli žádné nároky, přičemž zájemce nemá nárok na úhradu jakýchkoliv nákladů, které mohou zájemci vzniknout účastí ve výběrovém řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo jednat po vybrání nejvýhodnější nabídky o konečném znění kupní smlouvy. Zadavatel získané nabídky včetně jejich příloh zájemci nevrací a ponechává si je pro účely výběrového řízení.

Zadavatel je oprávněn uchovávat osobní údaje zájemce po nezbytně dlouhou dobu, a to v souladu s českými a evropskými právními předpisy upravujícími uchování osobních údajů.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku zájemce, nebude-li splňovat podmínky tohoto výběrového řízení, případně provést se zájemcem doplňující jednání.

Zadavatel je zároveň oprávněn kdykoli zrušit předmětné výběrové řízení, a to bez udání důvodu a bez nároku zájemce na úhradu jakýchkoli nároků či jakékoliv náhrady nákladů za účast v tomto výběrovém řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo vyhlásit druhé kolo výběrového řízení, pokud na základě svého interního posouzení dospěje k závěru, že existují důvody, jež dle jeho uvážení odůvodňují opětovné vyhlášení výběrového řízení.

Zadavatel má rovněž právo neuzavřít kupní smlouvu o převodu vlastnického práva k předmětu prodeje se žádným zájemcem.

Zadavatel má právo ověřovat a žádat zájemce o upřesnění údajů uvedených v nabídkách a jednat se zájemci za účelem získání dalších doplňujících informací potřebných k určení pořadí výhodnosti nabídek.

Potřebné informace k elektronickému výběrovému řízení a k prodávanému movitému majetku obdržíte na webu společnosti NOVÁ HUŤ s.r.o. Prodej zásob a na portále burzaspravcu.cz nebo na e-mail adrese pavel.indrak@tpinsolvence.cz